Web Push: 7 trików last minute przed Cyber Monday

By | Styczeń 30, 2018

W Cyber Poniedziałku chodzi tylko o sprzedaż, sprzedaż i jeszcze trochę sprzedaży. Prawdopodobnie już rozgrzałeś swoją machinę do automatyzacji marketingu, przygotowałeś swoją fortecę online na przyjęcie hord klientów, ustawiłeś „pułapki” i rozmieściłeś przynęty. Wiadomości email są gotowe do wysłania, a aplikacja mobilna jest szybka i gotowa do działania.
Ale czy pomyślałeś o nieco mniej oczywistych powiadomieniach Web Push?


 

W ostatecznym przewodniku po powiadomieniach Web Push wspomnieliśmy już, że działają one zarówno dla identyfikowanych, jak i anonimowych użytkowników witryny. Jedynym warunkiem ich wyświetlenia jest to, że osoba musi wyrazić zgodę na ich otrzymywanie i zezwolić przeglądarce na wyświetlanie powiadomień.

  1. Pokaż najgorętsze oferty – korzystaj z powiadomień Rich Web Push, aby wyświetlać zarówno atrakcyjną zniżkę, jak i obraz obiektu pożądania, aby więcej klientów trafiło na odpowiedni landing page.
  2. Poinformuj o rozpoczęciu wyprzedaży – proste „Zaczynamy o 10:00” rano, a następnie „Jedziemy z tym koksem” jak tylko odblokujesz specjalne oferty powinno wystarczyć.
  3. Przekieruj na landing page i rozwiń bazę danych – zmień anonimowych użytkowników w kontakty w bazie danych. Wyślij im powiadomienie i przekieruj ruch na dedykowaną stronę docelową. Złóż ofertę, której nie można odmówić i wymień ją za adresy email.
  4. Reaktywuj tych, którzy kupili coś u Ciebie w zeszłym roku   Użyj panelu RFM, aby znaleźć ich wśród tłumu pozostałych i wysłać im coś ekstra!
  5. Ratuj porzucone koszyki
  6. Wyślij kod rabatowy do najbardziej lojalnych klientów
  7. Ułatw nawigację w obrębie witryny w oparciu o odwiedzany adres URL – jeśli ktoś przeszukuje określoną kategorię produktów, wyślij go na stronę z najlepszymi ofertami dla produktów, które go interesują. 

Udanego Cyber Poniedziałku! Sell more and prosper 😉