Do klientów SALESmanago dołącza Aukro.cz

By | Sierpień 22, 2014

logo aukro salesAukro.cz, największy portal aukcyjny w Czechach będący częścią polskiej grupy Allego, zdecydował, że przy realizacji kompleksowej strategii automatyzacji marketingu posłuży mu system SALESmanago. Aukro wykorzysta go do komunikacji B2B – zarówno do zdobywania nowych, jak i obsługi relacji z dotychczasowmi partnerami biznesowymi.

Aukro.cz wykorzysta SALESmanago do identyfikacji i monitorowania zachowania ich potencjalnych partnerów odwiedzających portal aukcyjny, szczególnie sekcje poświęcone współpracy z Aukro. Na podstawie gromadzonych informacji behawioralnych system automatycznie zbuduje profil każdego zidentyfikowanego użytkownika. Dzięki tej unikatowej wiedzy uruchomi automatyczną komunikację z potencjalnymi partnerami mającą na celu ich edukację i przygotowanie do wejścia we współpracę. Dodatkowo system posłuży do bieżącej komunikacji z aktualnymi partnerami i dynamizacji współpracy portalu z partnerami B2B.

Dzięki SALESmanago czeski portal Aukro.cz zyska możliwość monitorowania oraz identyfikacji użytkowników, którzy odwiedzają portal aukcyjny i wykazują zainteresowanie potencjalną współpracą.  Zgromadzone dane posłużą do stworzenia profilu każdemu użytkownikowi, którego uda się zidentyfikować. Następnie uruchomiona zostanie automatyczna komunikacja, która pozwoli przygotować do współpracy potencjalnych partnerów spółki. System na bieżąco wspierać będzie również komunikację z aktualnymi partnerami Aukro.

Czeski partner polskiego serwisu aukcyjnego Allegro – Aukro.cz działa na czeskim rynku internetowym nieprzerwanie od roku 2003. Pochwalić się może już ponad 45 milionami przeprowadzonych transakcji, a ich liczba z każdym dniem stale rośnie.

SALESmanago Marketing Automation to pierwszy polski system do automatyzacji marketingu, stworzony przez krakowską spółkę Benauer. Zgodnie z najnowszym rankigiem amerykańskiej firmy Datanyze jest on aktualnie 10 pod względem wielkości systemem tej klasy na świecie. SALESmanago pozwala na identyfikację i monitoring zachowania kontaktu na stronie www oraz budowanie profili zainteresowań klienta na podstawie zebranych danych, a następnie na wykonywanie automatycznych aktywności marketingowych, dopasowanych indywidualnie do potrzeb każdego z klientów. Aktualnie narzędziem posługuje się już ponad 1000 firm, zarówno z Polski jak i zagranicy. W marcu tego roku w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer.

Więcej informacji

Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation

e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 664 037 700