Aulery 2014 rozdane – SALESmanago wśród 4 najbardziej innowacyjnych startupów w Polsce.

By | Lipiec 28, 2014

aulery_salesmanagoSALESmanago Marketing Automation może pochwalić się główną nagrodą w konkursie dla najbardziej innowacyjnych startupów w Polsce – Aulery 2014. W finale konkursu do walki przystąpiło 30 firm, z których 4 najlepsze nagrodzono statuetką.

Aulery to nagrody przyznawane cyklicznie od roku 2009 przez Aulę Polską – najstarszą inicjatywę barcampową w Polsce promującą kulturę technologicznej przedsiębiorczości. Statuetki Aulera wręczane są podczas specjalnej gali, która w tym roku odbyła się 14 maja w Centrum Konferencyjnym Muranów w Warszawie. Konkurs skierowany jest do młodych firm, które potrafią konsekwentnie rozwijać się w środowisku innowacyjnych technologii, a także dokonują realnych osiągnięć, które następnie przekładają się na realne przychody. W jury zasiadają eksperci z dziedziny startupów zarówno z Europy, jak i reszty świata.

SALESmanago Marketing Automation stanęło na podium obok MySpiroo, TurboTłumaczenia.pl oraz Akademii Leona Koźmińskiego, nagrodzonej za wkład w rozwijanie startupów oraz technologicznej przedsiębiorczości. Dla SALESmanago był to kolejny w tym roku sukces. W lutym pozyskał on bowiem inwestora – Rafała Brzoskę, założyciela grupy Integer, który przejął 20% akcji spółki za kwotę 5 mln złotych. W samym tylko pierwszym kwartale 2014 roku firmie udało się pozyskać 200 nowych klientów, dzięki czemu liczba firm korzystających z systemu SALESmanago przekroczyła tysiąc. Wśród nich są między innymi: Fru.pl, Getin Bank, Link4, Matras, DUKA, Lech Poznań, Merlin.pl, Home Broker, a także liczna grupa małych i średnich firm. System SALESmanago to polski produkt pochodzący z Krakowa, zbudowany i zarządzany przez Prezesa Zarządu Grzegorza Błażewicza oraz Konrada Pawlusa – Wiceprezesa i szefa IT.

Założyciele SALESmanago:

Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i Konrad Pawlus, Wiceprezes i szef IT

Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i Konrad Pawlus, Wiceprezes i szef IT

 

Jak wynika z raportu amerykańskiej firmy Datanyze polski SALESmanago Marketing Automation znalazł się w najlepszej dwunastce systemów tej klasy na globalnym rynku. System ten pozwala na identyfikację i monitoring zachowania klientów na stronie WWW, a następnie na tworzenie automatycznie dopasowanej oferty dostarczanej konkretnym osobom przez e-mail, a także personalizowaną treść na stronie WWW, jak i w kanałach sprzedaży bezpośredniej. Serdecznie zapraszamy do przetestowania jednego z najbardziej innowacyjnych polskich produktów poprzez bezpłatny 30-dniowy okres testowy. Rejestracja TUTAJ.