Bądź bohaterem Marketing Automation, czyli marketingowe lekcje od Avengers

By | Marzec 6, 2018

Niektóre ważne lekcje, czy to zawodowe, czy życiowe, potrafią się przyczaić w nieoczekiwanych miejscach. Czasem nawet ulubiony serial może stać się inspiracją do napisania poradnika.


Pobierz darmowego ebooka i zostań superbohaterem email marketingu.


Ant-Man/ Scott Lang – Dzięki zmniejszeniu obszaru, w który celuje, Ant-Man potrafi zdziałać więcej niż inni, używając tej samej siły. Ty też możesz to robić – precyzyjnie targetując swój przekaz i wysyłając wiadomości do segmentów użytkowników zainteresowanych daną treścią.

Black Widow/ Natasha Romanova – Czarna Wdowa jest doskonale wyszkolonym szpiegiem. Jeśli chcesz być równie skuteczny, także musisz dokładnie poznać swoich odbiorców, ich zachowania i przyzwyczajenia. Monitoruj ich zachowania oraz buduj z nich kompleksowe profile użytkowników.

Captain America/ Steve Rogers – Apogeum ludzkiej fizyczności (osiągnięta dzięki pewnym ulepszeniom). Jeśli chcesz to przełożyć na działania marketingowe – znajdź swoją niszę i zostań jej mistrzem przez stałe doskonalenie warsztatu i rozwiązań.

Hawkeye/ Clint Burton – Mimo używania nietypowej w dzisiejszych czasach broni (łuk), Clint nie odstaje od swoich kolegów. Zna jej specyfikę i potrafi wykorzystać zalety. Kanał mobile ma unikalną specyfikę ze względu na wykorzystanie smartfonów – osobistych urządzeń mobilnych.

Hulk/ Bruce Banner – Poza byciem górą zielonych mięśni, Hulk jest również naukowcem. Współczesny marketer musi stosować naukowe podejście do swojej pracy jeżeli chce sprawnie analizować i kontrolować swoje poczynania. Korzystaj z analityki, badaj zachowania klientów i skuteczność poszczególnych kampanii oraz korzystaj z dobrodziejstw najnowszych technologii.

Iron Man / Tony Stark – Iron Man bez Jarvisa byłby tylko Tonym Starkiem w bardzo drogim stroju. Platforma Marketing Automation wspomoże Twoje działania marketingowe, usprawni Twoją pracę i stanie się Twoim asystentem.

Quicksilver/ Pietro Maximoff – Działania marketingowe przynoszą najwięcej korzyści, jeśli są umieszczone w jakimś kontekście i są odpowiedzią na konkretne akcje i działania. Bądź szybki jak Quicksilver… albo zautomatyzuj reakcje.

Scarlet Witch/ Wanda Maximoff – Dzięki wrodzonym mocom, Wanda potrafi panować nad prawdopodobieństwem i kreować rzeczywistość. Dzięki pełnemu profilowaniu użytkowników i dokładnej analizie danych jesteś w stanie w dużej mierze określić prawdopodobieństwo ich przyszłych działań i czekać na nich tam, gdzie Cię potrzebują.

Spiderman/ Peter Parker – Działaj lokalnie niczym „Friendly neighborhood Spider-Man”. Personalizacja  i dynamiczne treści pozwolą Ci stworzyć więź ze swoimi klientami, którzy będą traktować wiadomości wysyłane przez Ciebie jako ważne i przydatne.

Thor – Thor, mimo że jest bogiem, często angażuje się w walkę o sprawy ludzi zamiast skupiać się na własnych celach.Dostarczając klientom unikalną wartość, jaką jest wiedza, ułatwiająca codzienne życie zyskujesz lojalnych klientów, którzy zawsze staną po Twojej stronie. Dlatego też traktuj Content Marketing poważnie, twórz angażujące i merytoryczne posty, ebooki czy infografiki.

Black Panther/ T’Challa – najnowsza ekranizacja Marvela wywołała nie lada poruszenie w mediach społecznościowych. Hashtag #BlackPantherChallenge zyskał ogromną popularność. Potęga mediów społecznościowych już od dawna fascynuje marketerów i daje niezliczone możliwości komunikacji z klientami.