Często nie chcemy zmian i nie chcemy wprowadzać nowości z jednej prostej przyczyny – one kosztują. Nie ma się co oszukiwać, bo niestety wprowadzenie w życie nowych systemów i jakichkolwiek unowocześnień nigdy nie będzie darmowe, niestety.

By | Maj 4, 2014

            Często nie chcemy zmian i nie chcemy wprowadzać nowości z jednej prostej przyczyny – one kosztują. Nie ma się co oszukiwać, bo niestety wprowadzenie w życie nowych systemów i jakichkolwiek unowocześnień nigdy nie będzie darmowe, niestety. I warto się z tym liczyć.

            Ile kosztuje wprowadzenie systemu Marketing Automation?

            Dokładne koszty zostaną podane w momencie, kiedy jesteśmy zainteresowani konkretnymi zmianami, konkretnym typem systemu. Jednak ten system nie jest systemem, który wprowadza się bezpłatnie. I warto pamiętać o tym, że co jak co, ale niestety wdrożenie go kosztuje. To jednak koszt, który można maksymalnie ograniczyć jeśli się tylko postaramy.

            Ograniczyć koszty nie tracąc na jakości

            Ograniczać koszty? Brzmi jak zaprzeczenie dobrej jakości? Nie jest to jednak rozumowanie zgodne z prawdą. Przede wszystkim warto wybrać system taki, który pozwoli uzyskać przy jego wprowadzaniu maksymalne korzyści. Nie musimy przecież działać sami, działać bez pomocy. Ta może i powinna nam zostać udzielona.

            Jakiej pomocy szukać?

            Odpowiedź na to pytanie jest prosta, choć często niedoceniana – szukajmy pomocy kompleksowej. Takiej, która pozwoli nam na uzyskanie pełnego pakietu, który może się przydać nie tylko przy samym wdrażaniu, ale i w późniejszym funkcjonowaniu serwisu.

            Przede wszystkim zadbajmy o to, by mieć dostęp do wszelkich materiałów edukacyjnych i szkoleniowych. Dostęp bezpłatny oczywiście. Dzięki temu, nie tylko wdrażanie przebiegnie sprawnie, ale  i późniejsze funkcjonowanie będzie przebiegać bez zarzutów.

            Bezpłatny powinien być również dostęp do wszelkich API i dokumentacji,  który również jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego korzystającego z systemu. Podobnie jak pakiet startowy, który również nie powinien być rzeczą płatną, ale zapewnioną.

            Jakie są plusy?

            Plusów jest wiele i każdy kto używa systemu Marketing Automation będzie się miał okazję przekonać o nich na własnej skórze. Wystarczy wypróbować i obserwować efekty – przeliczalne na pieniądze, łatwiejszą pracę i satysfakcję z osiagów.