Agencja DDB Warszawa poszerza portfolio usług interaktywnych. Razem z partnerem, firmą SALESmanago, będzie oferować najlepszy w Polsce system do Marketing Automation, który w znaczący sposób może poprawić rezultaty kampanii sprzedażowych w internecie.
DDB Warszawa zapewni dopasowanie rozwiązań systemu do strategii komunikacji klienta w celu osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. To kolejny krok w rozwoju kompetencji digitalowych DDB. Na początku roku, wewnątrz agencyjnego działu strategii, powstała komórka zajmująca się digital & social media consultingiem – DDB Socials, której kolejnym zadaniem będzie wdrażanie systemu SALESmanago u obecnych i potencjalnych klientów agencji.
„Podpisanie umowy z SALESmanago to kolejny krok na drodze ekspansji interaktywnej agencji. Antycypujemy zmiany zachodzące na rynku reklamy i dodajemy marketing automation do naszej już szerokiej oferty usług. Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania przyczynią się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych przez naszych klientów” – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
„Włączanie marketing automation do ofert agencji marketingowych jest już standardem w USA, a w Polsce coraz mocniejszym trendem. Dzięki połączeniu kompetencji typowo kreatywnych DDB z narzędziami umożliwiającymi budowanie procesów automatycznych i analizę tworzy się unikalny kontekst, w którym marketing ze sztuki staje się nauką. Za tym idą wyższe przychody agencji i wyższa retencja klientów.” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation.
SALESmanago Marketing Automation zawiera narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW, dynamicznych personalizowanych e-maili, dynamicznej treści na stronie WWW, personalizowanego RTB oraz narzędzia wsparcia sprzedaży bezpośredniej przez Call Center, przez co skutecznie realizuje komunikację z klientami. Z systemu korzysta ponad 1000 firm w Polsce i zagranicą. Wśród najważniejszych klientów są takie firmy jak Getin Bank, Rainbow Tours, Komputronik oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. Tylko w pierwszym kwartale tego roku klientami SALESmanago zostało prawie 200 firm m.in. DUKA, Lech Poznań, Merlin.pl, Fru.pl oraz Home Broker. Wg raportu amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się na 12 miejscu w globalnym rankingu systemów do automatyzacji marketingu.
—
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313