DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z SALESmanago Marketing Automation.

By | Lipiec 28, 2014

sales_ddbWarszawska agencja DDB, ogłoszona w raporcie M&MP agencją roku 2013, poszerza swoje portfolio o kolejne usługi interaktywne. Wraz z nowym partnerem, firmą SALESmanago, oferować będzie najlepszy w Polsce system do Marketing Automation, który to w znaczący sposób poprawić może rezultaty kampanii sprzedażowych w Internecie.

DDB Warszawa planuje zapewnić dopasowanie rozwiązań systemu do strategii komunikacji klienta w celu osiągnięcia najlepszych możliwych wyników. Jest to kolejny krok w rozwoju digitalowych kompetencji DDB. Z początkiem roku, wewnątrz działu strategii powstała specjalna komórka DDB Socials – zajmująca się digital & social media consultingiem. Jej kolejnym zadaniem będzie wdrażanie systemu SALESmanago u obecnych oraz potencjalnych klientów.

„Podpisanie umowy z SALESmanago to kolejny krok na drodze ekspansji interaktywnej agencji. Antycypujemy zmiany zachodzące na rynku reklamy i dodajemy marketing automation do naszej już szerokiej oferty usług. Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania przyczynią się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych przez naszych klientów” – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.

„Włączanie marketing automation do ofert agencji marketingowych jest już standardem w USA, a w Polsce coraz mocniejszym trendem. Dzięki połączeniu kompetencji typowo kreatywnych DDB z narzędziami umożliwiającymi budowanie procesów automatycznych i analizę tworzy się unikalny kontekst, w którym marketing ze sztuki staje się nauką. Za tym idą wyższe przychody agencji i wyższa retencja klientów.” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation.

SALESmanago Marketing Automation zawiera narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW, dynamicznych personalizowanych e-maili, dynamicznej treści na stronie WWW, personalizowanego RTB oraz narzędzia wsparcia sprzedaży bezpośredniej przez Call Center, przez co skutecznie realizuje komunikację z klientami. Z systemu korzysta już ponad 1000 firm w Polsce i zagranicą, a wśród najważniejszych klientów są takie firmy jak: Getin Bank, Rainbow Tours, Komputronik oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. Tylko w pierwszym kwartale tego roku klientami SALESmanago zostało prawie 200 firm, m.in.: DUKA, Lech Poznań, Merlin.pl, Fru.pl oraz Home Broker. Według raportu amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się na 12 miejscu w globalnym rankingu systemów do automatyzacji marketingu.

Więcej informacji

Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation

e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313