Dużo więcej niż zwykły chat: SALESmanago Live Chat

By | Styczeń 26, 2018

80% użytkowników SALESmanago wywodzi się z Ecommerce  i Sklepów Online. Raz na jakiś czas lubimy zrobić ukłon w ich kierunku i wypuścić funkcjonalność, która w 100% odpowie właśnie na ich potrzeby. Nasze najnowsze narzędzie – Live Chat jest stworzone właśnie z myślą o potrzebach Ecommerce i Sklepów Online.

 


Live Chaty stały się ecommercowym objawieniem ostatnich miesięcy. Rynek oferuje wiele rozwiązań tego typu. Z reguły mają one podobny zestaw funkcji. W gruncie rzeczy zapewniają podstawową komunikację pomiędzy firmą a użytkownikiem… i to w sumie wszystko co robią. Live Chat SALESmanago też to potrafi. Po drodze został jednak ulepszony o kilka innych funkcji dostepnych z poziomu platformy SALESmanago. To właśnie stanowi różnicę i pozwala przenieść komunikację na zupełnie nowy poziom.

 

Co zatem zrobiliśmy, żeby wyróżnić Live Chat SALESmanago wśród dziesiątek podobnych rozwiązań (i przyćmić je wszystkie)?

  • Konsultant ma dostęp do kompletnego profilu behawioralnego i transakcyjnego klienta podczas rozmowy
  • Spersonalizowane rekomendacje produktów, gotowe do wysyłania jednym kliknięciem podczas rozmowy
  • Progresywne profilowanie klienta podczas rozmowy przez Live Chat SALESmanago Sales Bot, zapewniający szybszą obsługę klientów i oszczędność czasu konsultantów
  • Szybkie wyszukiwanie produktów, o które prosi klient, z możliwością przesłania w czasie rzeczywistym podczas rozmowy
  • Uruchamianie automatyzacji w innych kanałach (email, strona, mobile, sieci reklamowe) w zależności od przebiegu rozmowy
  • Zapewnienie pełnej analizy działań związanych z Live Chat, w tym czasu odpowiedzi konsultantów i konwersji

 

Implementacja i użytkowanie

  • Kod Live Chat jest dołączony do standardowego kodu SALESmanago, który implementujesz w witrynie w celu monitorowania klientów
  • Nieograniczona liczba rozmów czatu w tym samym czasie
  • Możliwość pozostawiania wiadomości przez klienta, jeśli konsultanci nie są dostępni w danej chwili
  • Bot sprzedażowy, który automatycznie prowadzi komunikację z klientem i poleca produkty
  • Możliwość zapisania różnych ustawień Live Chat na różnych podstronach
  • Natychmiastowe, spersonalizowane rekomendacje produktowe

>Instrukcja wdrożenia Live Chat

 

Zmień przycisk Live Chat na własny

Aby ukryć przycisk SALESmanago Live Chat na swojej stronie, należy w piewszym kroku dodawania Live Chatu w panelu SALESmanago zaznaczyć opcję: „Ukryj przycisk”.

Następnie za pomocą kodu Javascript mozna dodać dowolny przycisk. Wystarczy, że wkleisz poniższy kod w dowolnym miejscu w sekcji body w kodzie strony:
window.smLiveChatAfterInitCallback = function() {
    var btn = document.createElement(„button„);
    var t = document.createTextNode(„CLICK ME”);
    btn.appendChild(t);
    btn.onclick = function(){
        window.smLiveChat.toggleChat();
    };
    document.body.appendChild(btn);
};

Jak mogę kupić Live Chat dla Ecommerce od SALESmanago?

Live Chat jest dostępny zarówno w pakietach SALESmanago, jak i w formie pojedynczej funkcjonalności dostępnej w naszym AppStore.

Gdzie mogę wypróbować Live Chat za darmo?

Wypróbuj Live Chata za darmo przez 30 dni klikając w ten odnośnik i zobacz jakie korzyści przyniesie Twojemu ecommerce!