Jak osiągnąć 13% wzrostu konwersji z newsletterów oraz o 40% wyższą konwersję maili z porzuconym koszykiem [Petsonic Case Study]

By | Kwiecień 30, 2018

Petsonic korzystając z możliwości systemu SALESmanago Marketing Automation poszerza kanały komunikacji z klientem, dopasowuje wyświetlane treści do odbiorcy, a co za tym idzie, pozyskuje stałych, lojalnych i powracających klientów. Generuje wzrost konwersji z newsletterów na poziomie 13% (w porównaniu do wcześniej używanych systemów) oraz o 40% wyższą konwersję maili z porzuconym koszykiem.

 

Czym jest Petsonic?

Petsonic to hiszpańska firma zajmująca się sprzedażą produktów dla zwierząt – karm, produktów do pielęgnacji oraz gadżetów. Od momentu powstania w 2014 roku regularnie starają się podnosić poziom usług, od momentu zakupu online aż do momentu dotarcia paczki do klienta. Marce zaufało ponad 200 000 klientów – jedzenie, zabawa, higiena, zdrowie, odpoczynek i ćwiczenia to tylko niektóre z głównych obszarów, którymi się zajmują. Łącznie 20 000 użytkowników miesięcznie zamawia z Petsonic wszystko, czego potrzebują do opieki nad swoim psem lub kotem.

Wyzwania

Realizacja

Efekty

  • 13% wzrost konwersji z newsletterów w porównaniu do wcześniej stosowanych systemach EM
  • 40% wzrost konwersji z maili z porzuconym koszykiem w porównaniu do wcześniej stosowanych systemów