Jak zwiększyć skuteczność mailingów i osiągać o 250% lepsze wyniki od średniej rynkowej [Case Study]?

By | Styczeń 29, 2018

Gocco jest wiodącą hiszpańską marką produkującą odzież dla dzieci do 16. roku życia. Firma została założona w 2000 roku i rozwija się zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Firma posiada 250 sklepów w 15 krajach na terenie Europy, Ameryki, Azji oraz na Bliskim Wschodzie. Ekskluzywne projekty ubrań stanowią wyjątkową propozycję dla najmłodszych dzieci i nastolatków.


 

Z jakimi wyzwaniami zmierzyła się firma?

  1. Pierwszym z nich było zwiększenie liczby klientów.
  2. Drugim wyzwaniem było zmierzenie się z potrzebą zróżnicowania komunikacji podczas zakupowej podróży klienta.
  3. Kolejne wyzwanie to zintegrowanie informacji o zachowaniu klienta online i offline.
  4. Ostatnim wyzwaniem były wymagania technologiczne, które umożliwią komunikację wielokanałową. Obecnie firma używa wszystkich dostępnych kanałów komunikacji z klientem.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak Gocco poradziło sobie z tymi wyzwaniami, pobierz case study.

 

Wdrożenie narzędzi do automatyzacji pozwoliło na:

  • 368% wzrost współczynnika otwarć OR (z jęz. ang. Open Rate) dla spersonalizowanych i zautomatyzowanych emaili w porównaniu do masowych mailingów
  • 455% wzrost współczynnika klikalności CTR (z jęz. ang. Click Through Rate) dla spersonalizowanych i zautomatyzowanych emaili w porównaniu do masowych mailingów
  • 200% wyższy OR dla masowych mailingów niż średnia rynkowa
  • 250% wyższy CTR dla masowych mailingów niż średnia rynkowa

Opinia Gonzalo Arredondo w Gocco o SALESmanago:

SALESmanago oferuje nam prosty sposób na stopniowe wdrażanie nowych procesów marketingowych dla naszych klientów, z możliwością szybkiej oceny ich efektów. Z tego powodu w momencie kiedy rozwinęliśmy nową aplikację, nie zawahaliśmy się zintegrować jej z APPmanago, przez co byliśmy w stanie zapewnić wielokanałowy serwis dla naszych klientów.