Nowi klienci SALESmanago Marketing Automation

By | Sierpień 18, 2014

Źródło: http://sklep.almidecor.com/pl/Liczba klientów SALESmanago marketing automation stale rośnie. Wśród tych, którzy ostatnio zdecydowali się na dołączenie do ich grona pojawił się polski sklep Almi Decor oraz czeskie Allegro – Aukro.cz.

Almi Decor to polski sklep który od lat dostarcza inspiracji związanych z wystrojem wnętrz oraz oferuje szeroki wybór niezwykle stylowych mebli i dekoracji. Firma zdecydowała się ostatnio na uruchomienie sklepu internetowego – umozliwiając tym samym swoim klientom możliwość stylowego urządzenia się bez wychodzenia z domu. Oprócz mebli w sklepie zakupić można również unikatowe dodatki, tkaniny, a nawet tapety i przybory kuchenne.

Kolejnym klientem SALESmanago marketing automation został ostatnio Aukro.cz – czeski partner naszego polskiego Allegro. Jest on największą platformą aukcyjną w Czechach. Powstała wkrótce po niebywałym sukcesie polskiego odpowiednika strony – dziś, 11 lat po powstaniu, aukro.cz pochwalić się może już liczbą 45 milonów transakcji.

SALESmanago Marketing Automation to narzędzie do automatyzacji marketingu stworzone przez krakowską firmę Benhauer. Umożliwia ono monitoring i segmentację kontaktów na stronie WWW oraz na automatyczne dopasowanie do nich zindywidualizowanych kampanii marketingowych. Jest pierwszym i największym tego typu systemem w Polsce. Obecnie korzysta z niego ponad 1000 klientów, nie tylko z Polski ale i z całego świata. Ich liczba z dnia na dzień rośnie. Najbardziej znani z nich to: Merlin.pl, Rainbow Tours, Sizeer, Getin Bank i wielu, wielu innych.