Kolejny sukces: Fiński Ferratum Bank wdroży SALESmanago w 20 krajach.

By | Lipiec 28, 2014

logo-sales2-300x1813Fińska Grupa Ferratum, największa w Europie firma oferująca pożyczki za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz Internetu, podpisała umowę na wdrożenie polskiego systemu SALESmanago Marketing Automaton. System wdrożony zostanie we wszystkich spółkach na całym świecie, począwszy od Finlandii, przez większość krajów w Europie, aż po Nową Zelandię i Australię. Grupa Ferratum posiada aktualnie prawie 2 mln klientów i specjalizuje się w mikropożyczkach oraz produktach finansowych zbliżonych do mikropożyczek.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, oferowany przez krakowska spółkę Benhauer. Aktualnie jest to największa w Polsce platforma do automatyzacji marketingu i zarazem jedna z najszybciej rosnących na świecie. Według raportu amerykańskiej firmy Datanyze, SALESmanago znajduje się wśród 12 największych systemów Marketing Automation. Korzysta z niego ponad 1000 firm, m.in. Komputronik, Merlin, Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (InPost i Paczkomaty), kupując za 20% udziałów w firmie za kwotę 5 mln zł.

– System SALESmanago budujemy od 3 lat z prostym zamysłem, żeby, jako polska firma bez kompleksów konkurować na globalnym rynku, z globalną konkurencją, pochodząca głównie ze Stanów Zjednoczonych. Umowy z takimi graczami jak Ferratum Bank znacznie przyspieszają proces ekspansji międzynarodowej – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i szef Benhauer, wcześniej Prezes portalu Interia.pl

blazewicz_pawlus_salesmanagoNa zdjęciu: Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus, twórcy systemu SALESmanago Marketing Automation

System SALESmanago identyfikuje osoby pojawiające się na stronie internetowej, monitoruje ich zachowanie i pozwala obsłużyć dotarcie do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-mail marketingu przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

W Polsce Ferratum Bank oferuje swoim klientom dwa rodzaje produktów: szybką pożyczkę udzielaną na maksymalnie 60 dni, dostępną pod marką Ekspres Kasa, oraz długoterminową +PlusPożyczkę na okres do 1 roku. – Wdrożenie narzędzia SALESmanago umożliwia firmie monitorowanie i analizowanie zachowania osoby korzystającej ze stron internetowych Banku oraz automatyczne dopasowanie kierowanego przekazu do obszaru jej zainteresowań i potrzeb. – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank

Więcej informacji o Ferratum Bank: www.ferratumgroup.com

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń do mnie:

Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation