Marketing na 6? Brzmi zabawnie? Ale może warto zastanowić się nad tym co można zmienić, ulepszyć i zrobić inaczej? Wybór 6 obszarów brzmi jak zadanie ponad siły? Nie, jeśli tylko dobrze się do tego podejdzie i wprowadzi zmiany tam, gdzie są naprawdę potrzebne.

By | Maj 2, 2014

            Marketing na 6? Brzmi zabawnie? Ale może warto zastanowić się nad tym co można zmienić, ulepszyć i zrobić inaczej? Wybór 6 obszarów brzmi jak zadanie ponad siły? Nie, jeśli tylko dobrze się do tego podejdzie i wprowadzi zmiany tam, gdzie są naprawdę potrzebne. Warto zatem się nieco zainteresować jak jeszcze Marketing Automation może pomóc nam w skutecznym marketingu?

Nie daj się wpędzić w kanał

            Przede wszystkim wartym uwagi jest kanał, którym kontaktujemy się z klientem. Jeśli chcemy go wykorzystać właściwie to warto pomyśleć o tym, jakich urządzeń i z jakim oprogramowaniem używają nasi odbiorcy? A potem dostosować się do nich.

Social media w cenie

            Podejście do social mediów nadal mamy nie do końca takie, jak mieć powinniśmy. Przede wszystkim warto pamiętać o jednym – mają one ogromny potencjał marketingowy i warto znaleźć takie, którymi bez problemu dotrzemy do klienta. Dotrzemy i utrzymamy z nim kontakt.

Real Time Marketing

            Czas na…czas. A konkretnie na jego lepsze wykorzystanie. Czas rzeczywisty to idealny czas dla nas na działanie. Zatem, na co czekamy?

Personalizacja i dopasowanie treści marketingu

            Nie lubimy gdy traktuje się jak masę, prawda? Nie traktujmy zatem tak naszych klientów. Czas na dopasowanie treści i ich personalizację. To przyniesie efekty.

Analityka

            Chociaż nie raz wzdrygamy się przed sporządzaniem analiz, to warto trzymać rękę na pulsie i cały czas monitorować sytuację. Analizy mogą ułatwić chociażby e-Mail Marketing. Ale też mogą ulepszyć proces sprzedażowy i marketingowy właśnie.

Technologia chmury

            Czas pobujać nieco w chmurach. Bo technologia chmury jest jednym z najważniejszych i najciekawszych udogodnień jeśli chodzi o przekaz informacji. W tym wypadku dostęp jest łatwy, a wprowadzanie zmian płynne. Okazuje się, że lepszy dostęp informacji to od razu jest większy zysk.

            A jeśli na nim i na poprawie jakości marketingu nam zależy to może warto wprowadzić nieco zmian w tych sześciu obszarach? Za pomocą Marketing Automation będzie to dziecinnie łatwe.