Marketing Automation dla małych sklepów internetowych

By | Sierpień 18, 2014

photoBenhauer stworzył kolejne narzędzie do automatyzacji marketingu – tym razem dedykowane dla małych sklepów internetowych korzystających z popularnych w Polsce platform e-commerce, takich jak Shoper, IAI Shop, iStore czy też Clickshop. To system Marketingmatic, dzięki któremu sprzedawcy będą mogli zwiększyć swoją sprzedaz i ograniczyć odpływ użytkowników ze strony bez dokonania transakcji 

Nowe rozwiązanie Marketingmatic na celu ma ułatwienie i zwiększenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych przez małe sklepy internetowe. Dzięki niemu ich właściciele mają szansę wykorzystać możliwości, jakie daje automatyzacja, dostosowując je do potrzeb małego biznesu. Wśród najważniejszych funkcjonalności Marketingmatic wymienić można wysyłkę dynamicznych spersonalizowanych wiadomości e-mail oraz indywidualne dynamiczne rekomendacje produktów na stronie internetowej.

Marketingmatic jest odpowiedzią na problem, z którym dotychczas najczęściej borykały się małe sklepy internetowe – wizyty na stronie, które nie zakończyły sie dokonaniem zakupu. Dzięki nowemu rozwiązaniu system pozwoli na automatyczną wysyłkę wiadomości e-mail, w których umieszczone zostaną przeglądane wcześniej przez klienta produkty. Pozwala to na dużo skuteczniejsze zachęcenie go do powtórnego odwiedzenia naszej strony i, oczywiście, do zrealizowania transakcji. Dodatkowo, kiedy klient znajdzie się już na naszej stronie, system automatycznie wybierze rekomendowane dla niego produkty i wyświetli je w specjalnej ramce umieszczonej na stronie sklepu. W ten sposób klient dostanie gotową ofertę idealnie dostosowaną właśnie do niego, i to w dodatku wtedy, kiedy jego zainteresowanie zakupem jest największe.  Szacuje się, że wykorzystanie takich narzędzi pozwala zwiększyć ilość transakcji nawet o 300%.

indeks
„Małe sklepy internetowe, które działają na popularnych platformach ecommerce, to często mikro przedsiębiorstwa, niejednokrotnie jednoosobowe. Firmy te często nie wykorzystywały automatyzacji marketingu i sprzedaży ze względu na ograniczony budżet i czas. Marketingmatic pozwala im skorzystać z najefektywniejszych działań Marketing Automation, w oparciu o maksymalnie uproszczony intuicyjny interfejs i przystępne pakiety abonamentowe” – mówi Magdalena Domalik, Product Manager Marketingmatic, Benhauer

Twórcą Marketingmatic – intuicyjnego systemu Marketing Automation dla małych sklepów internetowych, jest wiodąca na polskim rynku automatyzacji marketingu krakowska firma Benhauer. Pierwszy produkt firmy, SALESmanago, z powodzeniem wykorzystywany jest już przez ponad 1000 firm z Polski i całego świata.

Więcej informacji

Magdalena Domalik, Product Manager Marketingmatic, Benhauer
e-Mail: magdalena.domalik@salesmanago.pl, Tel: +48 535090803