Nowa karta kontaktu w SALESmanago

By | Sierpień 29, 2014

placeit-6

Pełna chronologia aktywności klienta i zmiany w historii scoringu – to nowe elementy odświeżonej karty kontaktu w SALESmanago. Umożliwią one wgląd do najważniejszych szczegółów na temat kontaktu w krótkim czasie. Poniżej znajdziecie pełen opis zmian.

Zmiany widoczne są już na pierwszy rzut oka – uproszczona została stała część karty kontaktu, a po jej otwarciu wyświetlą nam się najważniejsze dane kontaktowe klienta oraz jego scoring.

Pełne dane adresowe kontaktu zobaczyć będziemy mogli po ich rozwinięciu. Pojawił się także nowy element – wykres prezentujący aktywność kontaktu w czasie.

Przedstawia on jak zmieniał się scoring kontaktu na przestrzeni wybranego przez nas okresu.
Kolejne zmiany to zakładki na karcie kontaktu a także ich zawartości – największą zmianę widzimy w sekcji „profil” – elementy „tagi”, „reguły”, „zadania”, „notatki” i „właściciele| zostały przegrupowane , a dostęp do informacji jest znacznie łatwiejszy.

Na karcie kontaktu pojawił się też „timeline” – dzięki niemu uzyskamy pełną informację o zachowaniu i zdarzeniach związanych z danym kontaktem. Informacje ułożone są w formie logicznej sekwencji dzięki czemu dowiemy się jak dany kontakt trafił na naszą stronę i jakie były jego aktywności.
Inny jest także układ na karcie kontaktu – zakładkę „Właściciele” znajdziemy w „Profilu”, a dodatkowe szczegóły w „Detalach”. Pojawiła się tez zupewnie nowa zakładka – „Analityka”, a w niej dzienna i godzinowa analiza aktywności naszych kontaktów

Więcej na temat nowyc możliwości jakie oferuje nasz system można znaleźć tutaj: SALESmanago automatycznie wyśle Twój newsletter w najlepszym dniu i godzinie każdemu z adresatów osobno.
Wasza opinia jest dla nas bardzo ważna – zapraszamy do podzielenia się z nami wszelkimi uwagami i wskazówkami pod adresem: info@salesmanago.pl