Przenieś email marketing na wyższy poziom z nowym kreatorem maili dynamicznych wykorzystujących scenariusz.

By | Styczeń 26, 2018

Nowa funkcjonalność SALESmanago – kreator maili dynamicznych wykorzystujących scenariusz –  to odpowiedź na stale rosnące oczekiwania klientów. Z nowym kreatorem maili dynamicznych wykorzystujących scenariusz w prosty sposób stworzysz wiadomości z informacją o produktach dodanych do koszyka, przeglądanych na stronie czy produktach tej samej marki.


 

Korzyści płynące z korzystania z emaili dynamicznych wykorzystujących scenariusz:

  • wysyłka maili z treścią idealnie dopasowaną do klienta
  • zwiększenie konwersji nawet o 300% w porównaniu do zwykłych masowo wysyłanych newsletterów
  • zwiększenie liczby odzyskanych porzuconych koszyków
  • zwiększona sprzedaż i zyski

 

Jak stworzyć email dynamiczny wykorzystujący scenariusz?

Przejdź do:

PROCESY AUTOMATYZACJI => KREATOR => EMAILE DYNAMICZNE

Główne kroki:

1. Wybierz wiadomość email / Stwórz nową wiadomość

W systemie SALESmanago możesz tworzyć maile w zaawansowanym kreatorze Drag&Drop Email Designer. Znajdziesz w nim różnorodne widgety, które możesz wykorzystać w wiadomości by skomponować spójną całość. Sam proces jej tworzenia jest bardzo prosty i szybki a polega on na przeciąganiu i upuszczaniu do niej wybranych elementów.

2. Widget Ramka Produktowa

Widget służy do zaciągania do wiadomości spersonalizowanych treści. Treści te mogą zawierać rekomendacje produktowe z przedmiotami, które były ostatnio oglądane przez użytkownika. W ustawieniach możesz dostować układ, pola produktowe, przyciski i więcej.

3. Dobierz scenariusz

Aby to zrobić najpierw należy wybrać scenariusz emaila – dostępnych jest 7 scenariuszy w tym jeden własny, który pozwala na wybranie scenariusza doboru produktu osobno dla każdego pola produktowego.

Dostępne scenariusze:

Możesz wybrać gotowy scenariusz, co pozwala na szybkie stworzenie wiadomości dynamicznej, edytować gotowy scenariusz lub stworzyć swój własny:

  • produkty z porzuconego koszyka i powiązane,
  • produkty z porzuconego koszyka i oglądane podczas wizyty,
  • produkty ostatnio oglądane i podobne,
  • produkty ostatnio oglądane i współoglądane,
  • winBack – Produkty współkupowane i dobrane do kupionego produktu,
  • własny.

4. Dostosuj ustawienia wysyłki wiadomości

W ustawieniach wysyłki określasz temat, obiorcę, konto wysyłkowe, sklep internetowy, moment wysyłki i inne.

 

Możliwości nowego kreatora, jak również inne przydatne funkcje możesz przetestować za darmo przez 30 dni.