Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż

By | Luty 2, 2017

abstrakt, analyse, analysieren, backlinks, figur, gezeichnet, homepage, html, icon, index, inhalt, internet, keyword, konzept, konzeptionell, lšsung, marketing, mŠnnchen, onlinemarketing, optimierung, programmierung, professionell, qualitŠt, rang, ranking, recherche, schlŸsselwort, searchengine, seo, stichmŠnnchen, stichwort, strategie, suchbegriffe, suche, suchen suchergebnis, suchmaschine, suchmaschinenoptimierung, symbol, tagcloud, traffic, webdesign, webgestaltung, webmaster, webpage, webseite, website, Webanwendung, werkzeuge ,zeichnung, Query Deserve Freshness, Ranking-Algorithmus

Najlepiej uczyć się od mistrzów – od tych, którzy dowiedli swoich umiejętności w praktyce. Dlatego SALESmanago z dumą patronuje raportowi „SEO 2016 – liderzy swoich branż”. Raport przedstawia pogłębiona analizę widoczności poszczególnych marek w wyszukiwarkach oraz wskazuje, które z nich zanotowały progres. Zobacz, kto jest najlepszy w Twojej branży – i podpatruj jego działania SEO!

„Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google”.

Raport pobierzesz za darmo ze strony Marketing w Sieci. Polecamy!

Jeśli chcesz sprawdzić edycję zeszłoroczną, to znajdziesz ją tutaj.

Znajdź nas na Facebooku