SALESmanago w gronie członków DMA

By | Wrzesień 19, 2014

dma memberDirect Marketing Association to międzynarodowa organizacja skupiająca się nad rozwojem i ochroną Data Driven Marketing. DMA powstało w 1916 roku i zrzesza członków z ponad 40 krajów. Jej działania opierają się na kilku fundamentalnych zasadach, takich jak:

1. Szczerość – rozumiana jako sumienne opisywanie produktów i usług.

2. Niezawodność – polegająca na dostarczaniu produktów i usług wedle ogólnie przyjętych dobrych praktyk zarówno po stronie zleceniodawcy jak i wykonawcy.

3. Przejrzystość – powszechny dostęp do informacji dotyczących polityki bezpieczeństwa przesyłanych danych osobowych.

4. Responsywność – uprzejma i otwarta postawa, oferowanie pomocy i szybkość w odpowiedziach na pytania klientów.

5. Bezpieczeństwo – utrzymanie odpowiedniej polityki i dobrych praktyk, mających na celu ochronę informacji oraz danych.

DMA wspiera marketerów na całym świecie w ich dążeniu do zapewnieniu swoim klientom dokładnie tego, czego potrzebują, wspierając się danymi zebranymi na temat swoich kontrahentów. Szczegółowo przeprowadzane analizy poświęcone preferencjom konsumpcyjnym, dokonywanym ścieżkom zakupowym, reakcjom na serwowane komunikaty reklamowe i wielu innym czynnikom, pozwalają dowiedzieć się jak najwięcej o potrzebach konsumentów.

DMA 2014 w San Diego

Jak co roku, DMA organizuje wydarzenie na miarę globalną, które skupia największe firmy na świecie, takie jak Marketo, czy Adobe. Pod koniec października, SALESmanago dołączy do pozostałych uczestników konferencji, biorąc udział w wystawie i promując rozwiązania z Polski.