Stwórz w pełni responsywny i profesjonalny formularz kontaktowy w zaledwie kilka minut. Z nowym kreatorem Formularzy Ekspres to jeszcze łatwiejsze.


Kreator formularzy ekspres to nowa funkcjonalność SALESmanago. Kreator pozwala na stworzenie własnych formularzy kontaktowych, w pełni responsywnych i dopasowanych do przeglądania na komputerach, tabletach i smartfonach. Formularz pojawia się na stronie w formie ramki, którą można ustawić w dowolnym miejscu na stronie i w prosty sposób modyfikować jej wygląd i zawartość.

 

ZALETY KREATORA EKSPRES:

 

Łatwość obsługi i tworzenia formularzy oraz w pełni edytowalna treść i wygląd to główne cechy charakterystyczne nowego kreatora Formularzy Ekspres. Z jakich jeszcze powodów warto zacząć z niego korzystać?

 

– pełna responsywność; nie trzeba dostosowywać parametrów w kreatorze, ponieważ kod dostosuje się do wielkości strony i się zeskaluje

– wybór typu formularza najbardziej dostosowanego do potrzeb

– możliwość umieszczenia go w dowolnym miejscu na stronie

-oszczędność czasu; formularz można stworzyć dosłownie w kilka minut

– łatwość pozyskiwania nowych kontaktów i pozyskiwania dodatkowych danych

 

Żeby rozpocząć kreowanie nowego formularza przejdź do: Pozyskuj kontakty => Pozyskaj kontakty => Formularz.

 

Stwórz formularz w 5 prostych krokach:

 

1.Wybierz typ formularza.

2.Dostosuj ustawienia formularza.

3.Dostosuj stronę podziękowania po zapisie na formularz.

4.Dostosuj ustawienia wiadomości potwierdzającej zapis.

5.Ustawienia końcowe.

 

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru są 4 szablony formularza:

Formularz dla nowych klientów  formularz dedykowany specjalnie dla nowych klientów.

Formularz zapisu na newsletter formularz, który przeznaczony jest do subskrypcji.

Formularz pozyskania telefonu  formularz do pozyskania numeru telefonu klienta.

Kompleksowy  wielozadaniowy typ formularza.

 

 

USTAWIENIA FORMULARZA

Każdy z szablonów jest w pełni edytowalny. Możesz dowolnie zmienić tytuł (1), opis (2), dodawać i edytować pola formularza (3), zmieniać styl, kolor i treść przycisku (4), jak również wybrać tło lub ustawić dowolny obrazek jako tło (5).

 

 

STRONA PODZIĘKOWANIA

 

Kolejnym etapem w tworzeniu formularza jest strona podziękowania. Formularz ten jest krótką wiadomością, w której można podziękować za dane pozostawione przez użytkownika. Stwórz własną, niepowtarzalną wiadomość; dodaj obrazek, który wyświetli się w ramce z podziękowaniem (1), edytuj tekst wiadomości (2), dostosuj tło z dostępnych w kreatorze lub ustaw dowolny obrazek jako tło (3).

 

POTWIERDZENIE ZAPISU

 

Każdy użytkownik, który pozostawia swój adres email dostaje wiadomość potwierdzającą chęć subskrypcji. Dodaj dowolne obrazki wyświetlane w wiadomości (1), ustaw konto wysyłkowe(2), edytuj temat (3), treść (4) i przycisk potwierdzający (5). Stwórz powiadomienie po potwierdzeniu zapisu lub przekieruj na osobną stronę (6).

 

USTAWIENIA

Ostatnim etapem tworzenia formularza są ustawienia końcowe. Składają się na nie:

Nazwa formularza  jest to nazwa, pod którą znajdziesz swój formularz w systemie (1).

Tytuł strony  tekst, który wyświetli się na zakładce przeglądarki w przypadku gdy na stronie wyświetlać będzie się tylko formularz (2).

Dodaj tag po zapisie – nazwy tagów przypisywanym kontaktom, które dokonują zapisu na formularz (3).

Dodaj tag po potwierdzeniu zapisu  nazwy tagów, które zostaną przypisane kontaktom, które potwierdzą subskrypcję (4).

 

 

Po kliknięciu ZAKOŃCZ, formularz zostanie zapisany a następnie wyświetli się powiadomienie z wygenerowanym kodem, który należy wkleić na stronę, aby aktywować formularz.

 

I gotowe!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]