To jest po prostu… FAKAP! Czyli jakich błędów nie popełniać w ecommerce.

By | Marzec 6, 2018

Fakap – słowo, przez które blady strach pada na wszystkich, którzy je usłyszą.To właśnie jego wystrzegasz się jak ognia  w kontekście swojej pracy czy powierzonych zadań. Szczęśliwy ten, kto nie słyszał nigdy tego terminu. Wszyscy przedsiębiorcy powinni unikać fakapów jak ognia. Każdy szanujący się właściciel ecommerce musi mieć pełne rozeznanie w temacie błędów, które mogą doprowadzić do zmniejszenia zysku, a w rezultacie nawet upadku e-sklepu.

Co więc zrobić (albo może na odwrót – czego nie robić) by uchronić się przed losem tych nieszczęśników, którym nie udało się odnieść sukcesu?

Po pierwsze….zadbaj o pierwsze wrażenie. Twoja strona internetowa musi przyciągać wzrok, by utrzymać klienta. Pozytywne UX (ang.User Experience) to zaprezentowanie produktu w sposób atrakcyjny dla użytkownika. Produkt ma być funkcjonalny, ergonomiczny, użyteczny, a korzystanie z niego powinno sprawiać przyjemność i dawać satysfakcję.

Niestety to nie wszystko. Zbyt duże obrazki, które powodują problemy z ładowaniem strony czy nieresponsywna, niedostosowana do użytkowania na urządzeniach mobilnych strona to tylko kilka z długiej listy błędów, które możesz popełnić tworząc swoje wirtualne królestwo. Czego więc jeszcze unikać? Co zrobić, żeby prowadzić odnoszący sukcesy sklep internetowy?

Wszystkich chętnych zapraszamy serdecznie na webinar, który poprowadzi Yuri Khachatryan z SALESmanago Marketing Automation a towarzyszyć mu będzie Monika Pabian. Już 14.lutego Yuri omówi 14 błędów, których należy unikać prowadząc sklep internetowy.