To nie jest zwykły kongres marketingu – Golden Marketing Conference

By | Październik 28, 2016

Już w styczniu zapraszamy Państwa na organizowany przez nas Marketing Automation Congress MAC2017 – jedno z większych tego typu wydarzeń w skali Europejskiej. Zanim to jednak nastąpi, warto w listopadzie odwiedzić przepiękny Poznań i wziąć udział w Golden Marketing Conference.

 

Be more Human!

Hasłem przewodnim wydarzenia jest właśnie to, nawołujące to uczynienia marketingu bardziej ludzkim. Po latach tworzenia i wypuszczania setek tysięcy nic nieznaczących reklam, które nikogo nie interesują czas na zmianę! Odbiorcą przekazu marketingowego nie jest przecież “Przeciętny Kowalski”. To jestem ja, Ty, Twoja rodzina i znajomi. To rzeźnik, u którego kupujesz mięso i rolnik, od którego bierzesz marchewkę i jajka.

 

Dwunastu prawdziwych ekspertów

Organizatorzy konferencji postanowili zmienić nieco ogólnie przyjętą formułę, i zamiast przeładowywać program do granic możliwości wykładami, warsztatami i kusić długą listą prelegentów, skupili się na zaproszeniu prawdziwych ekspertów. Każda z zaproszonych osób jest uznanym specjalistą w swojej branży.

 

Jednym z ważniejszych zagadnień poruszanych w ramach uczłowieczania i cywilizowania marketingu będzie PERSONALIZACJA. Dziś marketerzy wszelkiej maści wiedzą, że każdy klient, użytkownik, konsument potrzebuje indywidualnego traktowania. Mając do dyspozycji pełną gamę cyfrowych śladów pozostawianych w przeglądanych witrynach i pełen pakiet danych behawioralnych zbieranych w ramach aplikacji mobilnych wreszcie mogą pokusić się o prawdziwe dopasowanie przekazu do odbiorcy, tak aby dostarczać właściwe treści właściwym osobom, we właściwym czasie.

 

Biorąc pod uwagę profil i myśl przewodnią wydarzenia, nikogo nie dziwi obecność na nim SALESmanago Marketing Automation. CEO i Założyciel firmy, Grzegorz Błażewicz wystąpi podczas drugiego dnia konferencji z prelekcją “Personalizacja w marketingu”.

 

Identyfikacja i monitoring grupy odbiorców umożliwia personalizację dla potrzeb naszych klientów, w dodatku pełna automatyzacja pozwala na efektywną sprzedaż, i to w wielu kanałach, w czasie rzeczywistym. Podczas mojej prelekcji opowiem Wam, jak wykorzystać odpowiednie narzędzia do tworzenia spersonalizowanego, niepowtarzalnego contentu i docierania do klienta. Grzegorz Błażewicz 

 

Samo wydarzenie będzie miało miejsce w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich (ul. Głogowska 14 60-734 Poznań) w dniach 15-16 listopada. Jeżeli jeszcze nie masz biletu, możesz go zdobyć TUTAJ.