Wesołych WalentAPEK! 5 trików jak zautomatyzować święto miłości.

Love is in the air

Everywhere I look around

Love is in the air

Every sight and every sound

And I don’t know if I’m being foolish

Don’t know if I’m being wise

But it’s something that I must believe in

And it’s there when I look in your eyes

 

 

 

Bez będnych wstępów zapraszamy na wpis walentynkowy. Odpal muzykę i przeczytaj jak przetrwać dzień zakochanych i nie zwariować.

 

1. Znajdź towarzysza

 

Tinder Apka randkowa, w której wybierasz potencjalnych partnerów przeglądając ich zdjęcia (czy ktoś czyta opisy?). Umawiasz się na randkę i czekasz na swoje „i żyli długo i szczęśliwie”.

Plenty of fish Jak sama nazwa wskazuje jest to aplikacja pełna ryb… to znaczy profili randkowych. Korzysta z niej ponad 55 milionów użytkowników na całym świecie. Wybierz interesująca osobę, wyślij wiadomość i umów sie na wieczór.

Love test calculator Zanim zaplanujesz małżeństwo, trójkę dzieci, golden retrivera i rybki, sprawdź jak bardzo jesteście kompatybilni jako para. Wypełnij wymagane pola i czekaj na wynik.

 

2. Wygospodaruj czas

 

SALESmanago i APPmanago Przed Tobą pół dnia wysyłania newsletterów, i tropienia nieaktywnych użytkowników, których musisz namówić na ponowne wejście na stronę czy użycie apki? Oddeleguj te zadania do sprytnego systemu. Zautomatyzuj zadania marketingowe takie jak wysyłka powiadomień i emaili, segmentacja użytkowników, czy aktualizowanie segmentów. SALESmanago oferuje pełen wachlarz zautomatyzowanych rozwiązań dla działów marketingu, a dzięki integracji z APPmanago, stworzysz zestaw rozwiązań do automatyzacji marketingu łączący automatyzację opartą o stronę www i tradycyjne kanały marketingowe z pełnym zakresem możliwości personalizowanej komunikacji w obrębie aplikacji mobilnej i urządzenia mobilnego indywidualnego klienta. Wypróbuj SALESmanago i APPmanago przez 30 dni za darmo.

If by IFTTT Organizator wielozadaniowości. Automatyzuje codzienne zadania. Pozwala na integrację ulubionych aplikacji jednocześnie upraszczając proces wymiany danych między nimi. Dzięki „formułom” możesz zautomatyzować wiele procesów od wyciszania telefonu po przyjściu do pracy, przez automatyczne zamieszczanie postów z WordPressa na serwisach społecznościowych, aż do wysyłania SMSa o konkretnej treści do domowników po opuszczeniu biura. Może służyć jako organizer, pomoc przy zakupach czy narzędzie do śledzenia newsów. Pozwala zaoszczędzić sporo czasu podczas codziennych zadań. Wersja iOS i Android.

 

3. Przygotuj oprawę

 

La~la messenger Zamień nudne „Wesołych Walentynek” w rozśpiewaną, kolorową, spersonalizowaną laurkę! Z La~la messenger stworzysz niepowtarzalne życzenia dla bliskiej Ci osoby. Wysyłkę zaplanuj przez IF 😉

Dubsmash A może lepiej wyznać miłość głosem Leonarda Cohena? Dubsmash to zabawne narzędzie do podkładania kultowych tekstów z filmów i piosenek pod nakręcone przez użytkownika filmiki.

Pinterest Internetowa skarbnica pomysłów i serwis społecznościowy w jednym. Bez problemu znajdziesz tu inspiracje, aby stworzyć samodzielnie wyjątkowy upominke. Wpisz w wyszukiwarce DIY valentine’s gift i zacznij przeglądać.

Print studio Kiedy prezent jest gotowy, powinieneś dodać chwytający za serce bilecik. Cóż będzie lepszego niż wspólne zdjęcie z Instagrama, które nabiło 500 likeów? Print studio to najlepszy sposób na wydrukowanie zdjęć z telefonu i z Instagrama.

 

4. Wino i kino

 

Hello vino Cabernet, czy Syrah? A może Pinot Grigio? Już nigdy więcej nie dasz plamy w restauracji wybierając słodką maderę do lekkiej ryby. Aplikacja Hello vino rozwiąże ten problem i wybierze wino za Ciebie. Możesz korzystać z takich kategorii jak typ posiłku, okazja, preferencje smakowe, czy rodzaj wina.

Flixster Przejrzyj listę filmów, przeczytaj recenzje z Rotten Tomatoes, wybierz tytuł i zdecyduj czy oglądacie go w kinie czy w domu przez Netflixa. Sprawdź dostępność biletów, zarezerwuj miejsca i rozkoszuj się seansem. Wersja iOS i Android.

 

5. Małe co nieco

 

Spotify Jaka muzyka wprowadza Cię w romantyczny nastrój? Gitarowe riffy Santany, energetyczny Ziggy Stardust, a może Sam Barry White? Ze Spotify bez problemu stworzysz nastrojową listę na przebojowy wieczór we dwoje. Wersja iOS i Android.

iKamasutra Nigdy więcej nudy w sypialni (w kuchni, w salonie, w gabinecie…). iKamasutra podsunie ci tysiące pomysłów do wypróbowania, ułatwi stworzenie listy ulubionych wygibasów i dodatkowo pomoże śledzić Twój progres w osiąganiu szczytów możliwości. Wersja iOS i Android.

 

BONUS: A jeśli wszystko inne zawiedzie

8,500+ Drink Recipes Free Zawsze możesz zaprosić znajomych na mily wieczór. Pomysłów na drinki dostarczy apka. Koktaile podzielone są na różne kategorie, a wyszukiwarka znajduje drinki zarówno po nazwie jak i po składnikach. Wersja iOS i Android.

Twitch Olej Walentynki i romantyczne kolacje. Zamiast tego zaszyj się w zaciszu domowym i obejrzyj najnowsze rozgrywki eSportowe. Aplikacja pozwala śledzić rozgrywki takich gier jak: League of Legends czy Call of Duty. Dzięki niej można oglądać mecze na żywo, zarejestrowane transmisje oraz czatować z graczami.

Tinder – Jeśli jednak nie tracisz nadziei, odpal ponownie Tindera i zacznij zabawę od nowa.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]