Wykorzystaj możliwości integracji – SALESmanago łączy się z ShopGold.

Kolejną platformą sklepową zintegrowaną z naszym systemem automatyzacji marketingu SALESmanago jest ShopGold. ShopGold to nowoczesny system dla sklepów internetowych, który dzięki licznym, świetnie zaprojektowanym funkcjonalnościom, solidności i elastyczności zyskał opinię jednego z topowych rozwiązań wśród wielu firm z branży ecommerce. Integracja ShopGold z SALESmanago jest bardzo prosta do przeprowadzenia i daje mnóstwo możliwości.

ShopGold zyskał specjalny skrypt, który w prosty sposób pozwala zintegrować go z SALESmanago. Integracja pozwala na uzyskiwanie informacji o klientach, które umożliwiają bardziej efektywną i skuteczniejszą komunikację. Dane uzyskane ze sklepu przesyłane są automatycznie do systemu SALESmanago, dzięki czemu możliwe jest ich gromadzenie i przetwarzanie.

 

Aby zintegrować ShopGold z SALESmanago wystarczy włączyć moduł SALESmanago w menu Integracje –> Systemy śledzące –> SALESmanago i uzupełnić dane:

Po uzupełnieniu i zapisaniu danych, integracja jest zakończona.

 

Jaki jest zakres integracji?

 

  1. Automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronę WWW

Kod monitorujący jest dodawany automatycznie i nie ma konieczności ręcznego wklejania go na stronę. Dodanie kodu monitorującego pozwala na identyfikacje osób odwiedzających stronę oraz na monitorowanie ich aktywności i dokonanych transakcji.

  1. Automatyczne uaktualnianie danych o kontaktach w obu systemach
  2. Integracja wszystkich formularzy dostępnych na platformie sklepowej
  3. Przekazywanie danych podanych przy rejestracji i logowaniu

WAŻNE: do przesyłanych kontaktów podczas logowania, rejestracji, czy wypełnienia formularzy należy dodawać parametr monitorujący.

  1. Przesyłanie następujących informacji o kontaktach w czasie rzeczywistym:
  • imię i nazwisko
  • adres email
  • numer telefonu
  • adres
  • dodatkowe szczegóły kontaktu (np. data urodzenia – jeżeli informacja ta jest zbierana)
  • status zapisu na wysyłki newslettera (opt-in / opt-out)
  • informacje o porzuconym koszyku – zdarzenie zewnętrzne CART
  • informacje o dokonanym zakupie – zdarzenie zewnętrzne PURCHASE

 

Przekazywanie informacji o dokonanym zakupie odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym.

 

Proces przesyłania informacji o zakupie i porzuconym koszyku powinien odbywać się w następujący sposób:

Gdy produkt zostanie dodany do koszyka tworzy się external ID, które po dokonaniu zakupu modyfikuje się na PURCHASE. W zdarzeniu ID produktu przekazane zostaje ID produktu po przecinku np. 123, 3245, 8445 – w tym polu nie może znajdować się nic innego.

 

Poniżej przykład jak wygląda zapytanie o dodanie do koszyka i aktualizacja koszyka.

 

Tworzenie zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚description’ => $opis,

‚products’ => ’12’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚123.33’,

‚detail1’: ‚Sony’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

Aktualizacja zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚eventId’: ‚bd2fd558-29da-49b7-be31-6ee551cd5e13’

‚description’ => $opis,

‚products’ => ‚12,32’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚213.33’,

‚detail1’: ‚Sony, Lenovo’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

WAŻNE: kontakty przesyłane z platformy do SALESmanago, powinny być przekazywane wraz z tagiem, który jest nazwą sklepu.

 

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.