Wysyłanie personalizowanych e-maili bez posiadania adresu odbiorcy stało się możliwe!

By | Lipiec 29, 2014

Czy wiesz, że 95% użytkowników odwiedzających stronę WWW pozostaje anonimowymi i nie pozostawia na stronie swoich danych kontaktowych? Na szczęście, dzięki integracji systemu SALESmanago z systemem retargetingu e-mailowego Remintrex bezpośrednie dotarcie ze spersonalizowaną ofertą e-mailową do anonimowych osób, których adres e-mail nie jest zidentyfikowany przez właściciela strony, stało się możliwe. SALESmanago monitoruje zachowanie anonimowych osób na stronie WWW, łącząc to następnie z danymi w systemie Remintrex, który wysyła automatycznie dopasowaną ofertę przez e-mail.

 

Integracja SALESmanago i Remintrex za pomocą podobnego sposobu pozwala także otrzymać użytkownikowi systemu SALESmanago numer telefonu do anonimowej osoby przebywającej na jego stronie WWW w celu wykorzystania go w bezpośredniej sprzedaży realizowanej przez handlowców lub Call Center. Funkcje te stanowią nowy segment rozwiązań dla marketerów, który nazwany został Anonymus Marketing Automation. Umożliwiają one dotarcie do potencjalnych klientów, których danych teleadresowych firma nie posiada w swojej bazie, a którzy różnymi sposobami znaleźli się na stronie WWW. Rozwiązanie to wdrażane jest już przez największe polskie sklepy internetowe. To kolejna innowacja produktowa w ramach SALESmanago, która daje wyjątkowe możliwości generowania przychodu przez użytkowników naszego rozwiązania marketing automation” mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.

Remintrex e-mail ReTargeting stanowi sieć partnerów Touchpoint działających w 30 krajach na całym świecie, co daje gwarancję maksymalnego zasięgu dostarczania ofert e-mail. Remintrex sprawdza u swoich partnerów Touchpoint, czy dostępna jest zgoda na reklamę e-mail. Jeśli tak jest, Remintrex otrzymuje jego dane kontaktowe i wysyła mu w imieniu dostawcy usług e-commerce i partnerów Touchpoint wiadomość ReTargeting.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt i aktualnie największa w Polsce platforma do automatyzacji marketingu oraz jedna z najszybciej rosnących na świecie. Według raportu amerykańskiej firmy Datanyze znajduje się ona wśród 12 największych systemów Marketing Automation i korzysta z niej już ponad 1000 firm, m.in. Komputronik, Merlin, Getin Bank, Rainbow Tours, Eurolot oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. W marcu 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (InPost i Paczkomaty), kupując 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.

 

Więcej informacji

Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation

e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: +48 531-760-326