200% wzrost przychodów SALESmanago i 580 nowych klientów w Q1 2017

By | Lipiec 31, 2017

Krakowska spółka SALESmanago Marketing Automation w Q1 2017 wygenerowała 12,4 mln PLN przychodów w stosunku do 4,4 mln PLN w Q1 2016, notując kolejny rekordowy kwartał z prawie 200% wzrostem. Aż 70% nowego przychodu spółki pochodzi ze sprzedaży eksportowej.

 

Głównymi rynkami dla SALESmanago poza Polską są Hiszpania, Włochy i rynek Niemiecki, na których firma współpracuje z grupą ponad 700 partnerów sprzedażowych. W pierwszym kwartale 2017 roku do grona resellerów SALESmanago w Europie dołączyło ponad 100 nowych firm.

W ostatnich miesiącach firma zaprezentowała swoją własną technologię Machine Learning & AI Engine o nazwie Copernicus, która wzbogaca klasyczne metody personalizacji o inteligentne samouczące się algorytmy przewidujące nie tylko produkty, które powinny zostać zaoferowane, ale również kanał marketingowy oraz czas w którym zasugerowanie produktu powinno nastąpić.

Ponadto, spółka wprowadziła SALESmanago Marketing AppStore – nowy koncept dostarczania rozwiązań klasy marketing automation dla małych i średnich firm. Dzięki niemu klienci mają możliwość zakupu poszczególnych funkcjonalności marketing automation i pełnej personalizacji swoich rozwiązań marketingowych.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez spółkę. Kontynuujemy intensywną pracę zmierzającą do tego aby zostać liderem na europejskim rynku marketing automation – mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes Zarządu spółki.

Rok 2016 spółka zamknęła przychodami na poziomie 29 mln PLN i potroiła zatrudnienie. W kwietniu 2017, w Sofii, firma wygrała Webit Award w kategorii Best Innovation For Commerce And Brands for CEE Region. World Economic Forum w ostatnim czasie wytypowało SALESmanago jako kolejnego polskiego jednorożca.