Co nowego w SALESmanago – funkcjonalności i integracje

Pierwszy miesiąc 2017 minął nam w SALESmanago jak z bicza trzasnął. Mamy nowego członka zarządu, wygraliśmy 400 000 PLN na kampanię reklamową jako Młoda Marka Sukcesu, odpaliliśmy stronę, na której możecie poznać naszą ekipę i dołączyć do elitarnego zespołu IT SALESmanago i powoli zbliżamy się do sportowej niespodzianki – IT Boxing Day, gdzie pod okiem Przemka Salety można będzie dowiedzieć się tego i owego o profesjonalnym boksowaniu, oraz, zupełnie na legalu, zmierzyć się w ringu z kolegą z pracy!

Ale, ale! Nie osiadamy na laurach. Cały czas szukamy obszarów do poprawy w naszym sztandarowym produkcie – SALESmanago Marketing Automation. Sprawdzamy co działa dobrze, co nie działa wcale, a co może działać o niebo lepiej. Jak to mówią – nowy rok, nowa ja. Zobacz zestawienie nowości, ulepszeń i nowych integracji.

Karta kontaktu – rozbudowanie zakładki „wizyty” o nowe dane:

Karty kontaktów to jedne z podstawowych ekranów na platformie marketing automation. To właśnie tam szukasz najistotniejszych informacji na temat każdego ze swoich kontaktów. Do dotychczas wymienianych szczegółów dołączyliśmy ostatnio:

 

  • najczęściej używane urządzenia
  • najpopularniejsze systemy operacyjne
  • najpopularniejsze przeglądarki internetowe

 

To z pozoru proste rozwiązanie nadaje nową jakość segmentowaniu bazy. W końcu wszyscy zgadzają się co do tego, że tacy na przykład użytkownicy Apple’a to osobna grupa odbiorców – co prawda jest ich nieco mniej niż Androidowców, ale za to dużo chętniej (i więcej) płacą za oprogramowanie i usługi! Dodatkowo nowe szczegóły ułatwiają personalizację przekazu na jeszcze jednym poziomie, chociażby przez to, że wiesz jakie przeglądarki będą używane do odczytywania Twoich treści i możesz przetestować widok strony,  czy mailingu, tak, żeby wszystko było estetyczne i wygodne.

 

Reguły automatyzacji – zmiana sposobu dodawania zdarzeń, warunków oraz akcji

Reguły automatyzacji są sercem każdej platformy marketing automation. Ich odpowiednie ustawienie gwarantuje płynność procesów marketingowych i sprzedażowych. Żeby uczynić nasz kreator reguł maksymalnie “user friendly” Przerobiliśmy go na wersję drag & drop tak, aby przypominał kreator Workflow. Dzięki temu stworzenie nowej reguły i wstępna ocena jej funkcjonalności jest dużo prostsza niż dotychczas. Dodatkowo ujednolica to wygląd systemu i czyni go bardziej spójnym.

 

Social Media: promuj katalog produktów

Kampanie Facebook to prosty sposób na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Tworząc je z poziomu platformy marketing automation możesz nie tylko zaplanować budżet i sposób wyświetlania się reklam, ale przede wszystkim ustawić tzw. Custom Audience na podstawie części lub całości swojej bazy kontaktów. Opisywana funkcja jest idealna dla sklepów online, ponieważ pozwala udostępniać zdjęcia produktów ze sklepu z odpowiednim wezwaniem do działania: kup teraz, pobierz link, zarejestruj się itd. Dostępne formaty to pojedynczy obraz, lub karuzela, która pozwala prezentować wiele produktów w następujących po sobie kartach. Reklamy w tym formacie tyle samo co reklamy  w postaci pojedynczych obrazów lub nagrań wideo.

 

Integracja z PrestaShop (wersja 1.5+)

Prawdziwa gratka dla wszystkich właścicieli sklepów online korzystających z platformy PrestaShop. Dzięki temu mogą oni sprawnie monitorować zachowania kontaktów, które wypełniły dowolny formularz na stronie www. Integracja obejmuje:

 

  • Integracja formularzy:
    • Rejestracja
    • Logowanie
    • Zapis na newsletter
    • Zakup (zdarzenia zewnętrzne purchase/cart)
    • Zmiany ustawień użytkownika
    • Synchronizacja zgód przy zapisie na newsletter
  • Monitoring kontaktów
  • Przekazanie pełnego zakresu podanych przez użytkownika danych

Dowiedz się jak zintegrować PrestaShop z SALESmanago

A co słychać u Was?

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]