SALESmanago + Shopware = WNM [Opis integracji]

By | Sierpień 3, 2017

SALESmanago, #3 w rankingu GetApp w kategorii najlepszych systemów Marketing AutomationShopware – jedna z czołowych niemieckich platform dla Ecommerce dedykowana B2B i B2C. Połączenie tych dwu platform powstało doskonałe narzędzie do generowania leadów, zarządzania nimi i zwiększania efektywności działań marketingowo- sprzedażowych. Platforma Shopware oferuje szerokie możliwości konfiguracji sklepu online oraz rozbudowy funkcjonalności o liczne wtyczki i integracje. Z kolei SALESmanago to najlepsza na świecie platforma marketing automation dedykowana w szczególności ecommerce, przystosowana do potrzeb marketingowych i sprzedażowych tego właśnie sektora. Integracja Shopware z SALESmanago umożliwia wymianę danych między platformami. Jest dostępna w trzech językach – angielskim, niemieckim i polskim.

Zakres integracji:

  • Monitorowanie strony sklepu na Shopware przy pomocy kodu monitorującego SALESmanago
  • Obsługa formularzy subskrypcji newslettera
    • tworzenie nowych kart kontaktu w SALESmanago,
    • monitorowanie kontaktów zapisanych przez formularz zakupu i rejestracji
    • sprawdzanie przy logowaniu czy kontakt ma ciastko śledzące. Jeżeli nie, system  wysyła żądanie o dodanie ciastka. Jeśli kontakt nie ma karty w systemie – jest ona tworzona na podstawie danych z bazy Shopware.
  • Synchronizacja rejestracji klientów i ich danych z kartami kontaktów (dane są przekazywane przy rejestracji, logowaniu i zakupie):
    • imię i nazwisko,
    • adres fizyczny,
    • adres email,
    • numer telefonu,
    • data urodzin,
    • nazwa firmy,
    • status subskrypcji (opt-in/opt-out),
    • synchronizacja w przypadku modyfikacji danych,
    • możliwość ustawienia tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu,
    • dodanie tagu SHOPWARE, oraz detalu z wersją platformy, do każdego kontaktu, który wypełni formularz,
  • Przekazywanie zdarzeń zewnętrznych typu Zakup i Koszyk dla wszystkich kontaktów
    • przekazywanie danych o dodanych i usuniętych przedmiotach dla zdarzeń typu Koszyk.
    • możliwość definiowania tagów: po rejestracji, zakupie lub zapisie na newsletter.