SALESmanago wprowadza jedyny na rynku Live Chat dedykowany eCommerce i sklepom online

By | Styczeń 29, 2018

SALESmanago jako pierwszy system na świecie udostępnia moduł bezpośrednio integrujący Live Chat z procesami marketing automation. Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania spersonalizowanych rekomendacji produktowych podczas rozmowy z klientem za pomocą jednego kliknięcia.


 

Live Chat w swojej podstawowej formie zapewnia jedynie bazową ścieżkę komunikacji między sprzedawcą a klientem. Rozwiązanie SALESmanago polega na innowacyjnym połączeniu funkcji Live Chat z inteligentnym systemem profilowania behawioralnego, oraz potężnym silnikiem rekomendacji. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.

Dodatkowo SALESmanago Live Chat jest sprawnym narzędziem do zbierania danych o klientach. Wbudowane w niego mechanizmy pozwalają na wysyłkę w trakcie rozmowy progresywnego formularza kontaktowego, zawierającego pola z danymi, których brakuje na karcie danego kontaktu w bazie danych.

Całość procesu oraz wygląd okna chatu są obsługiwane bezpośrednio w SALESmanago, bez konieczności przełączania się do paneli zewnętrznych platform. W systemie użytkownicy znajdą również pełną analitykę działań z wykorzystaniem tego kanału.

 


 

O SALESmanago

 

SALESmanago Marketing Automation to najszybciej rozwijająca się platforma do automatyzacji marketingu w Europie. Firma założona w 2011, z siedzibą główną w Krakowie, zatrudnia obecnie ponad 200 osób w oddziałach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Indiach. Z usług firmy korzysta ponad 10 000 firm w 40 krajach, z czego 80% klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe. Do głównych klientów zaliczyć można takie firmy jak Orange, Amrest, WWF, Yves Rocher, Timberland, Aviva, Toys R Us, Lacoste, Hilti, Praktiker, czy Telefonica. SALESmanago uzyskało wsparcie inwestycyjne w dwóch rundach od Integer ($2,5 mln w marcu 2014) i 3TS (Cisco, EIF; $6mln w marcu 2016).

 

Więcej informacji:

 

www.salesmanago.pl | www.appmanago.pl