SALESmanago z 44 mln zł przychodu i 1000 nowych klientów

By | Luty 2, 2018

Dynamika przychodów krakowskiej spółki SALESmanago marketing automation wyniosła 65%. Spółka w 2017 roku wygenerowała przychód w wysokości 44,2 mln zł w porównaniu do 26,5 mln zł w 2016 roku. Według Datanyze, SALESmanago jest drugim największym dostawcą rozwiązań Marketing Automation dla eCommerce w Europie.


 

Założona w 2011 roku firma zatrudnia obecnie ponad 200 osób w siedzibie głównej w Krakowie oraz filiach i biurach sprzedaży w Berlinie, Londynie, Madrycie i Sztokholmie.

 

“Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny. W 2016 roku zainwestowaliśmy 20 mln zł w rozwój marketingu i sprzedaży, a celem było w kolejnym roku wygenerować pozytywny wynik finansowy i to mam się udało. – mówi Grzegorz Błażewicz, CEO & założyciel SALESmanago Marketing Automation. – Dodatkowo wykonaliśmy bardzo dużą pracę nad produktem. Staramy się szybko odpowiadać na technologiczne możliwości pojawiające się w świecie marketingu, dzięki czemu upewniamy się, że nasi klienci mogą być o krok przed swoją konkurencją.”

 

W 2017 roku SALESmanago dodało wiele nowych rozwiązań takich jak Live Chat zaprojektowany dla działów sprzedaży, nowy Drag&Drop Email Designer, SALESmanago Copernicus – Machine Learning & AI, integrację z Facebook Ads i wiele innych.

 


Więcej informacji na stronie www.salesmanago.pl.

Kontakt dla mediów:

CEO & Założyciel, Grzegorz Błażewicz, +48 500 160 611, greg@salesmanago.com