WWF Polska postawiło na SALESmanago

By | Wrzesień 26, 2014

logoWWF Polska dołączyło do grona ponad 1000 innych klientów, korzystających z produktu SALESmanago Marketing Automation.

Dzięki sytemowi SALESmanago WWF  Polska będzie angażować kolejnych sympatyków, chcących wspierać działania fundacji na rzecz ochrony przyrody i zagrożonych gatunków zwierząt. Oprócz tego, zapewni monitorowanie zachowań osób pojawiających się na stronie internetowej WWF Polska. Natomiast uruchomienie tzw. Lead Nurturing, posłuży do edukowania  już istniejących darczyńców i tych potencjalnych na tematy poświęcone działalności organizacji, bieżących problemów środowiska, czy zagrożonych gatunków zwierząt. Za pomocą systemu SALESmanago, WWF Polska będzie mogło na bieżąco informować darczyńców, wysyłając im automatycznie wiadomości e-mail z informacją o tym, na co konkretnie zostały spożytkowane ich wpłaty.

WWF  powstał na początku lat sześćdziesiątych XX wieku z inicjatywy dyrektora generalnego UNESCO – Sir Julian’a Huxley’a. WWF to jedna z największych organizacji ekologicznych na świecie. Jej kluczową misją jest powstrzymanie postępującej degradacji środowiska naturalnego.  WWF przyczynił się do powstania 270 parków narodowych. Czuwa także nad ratowaniem zagrożonych gatunków zwierząt, takich jak rysie, wilki, foki czy niedźwiedzie. WWF jest finansowany głównie z dotacji państwowych oraz darów osób prywatnych  lub organizacji.