Wzrost konwersji, poprawa jakości obsługi i wzrost lojalności klientów [Case Study Isuzu Motors]

By | Lipiec 25, 2017

Isuzu Benelux SA Polska to oficjalny dystrybutor japońskiego koncernu Isuzu Motor LTD, światowego lidera w zakresie technologii i produkcji silników diesla, samochodów dostawczych, ciężarowych oraz autobusów. W Polsce działa w zakresie dystrybucji pick-upów oraz części zamiennych do silników industrialnych. Firma borykała się niską konwersją w kanale online i poprawa tego stanu rzeczy stała się głównym celem po wybraniu przez nich platformy SALESmanago. Dodatkowo, analizując obecne działania i wyniki firmy podjęto kroki mające na celu usprawnienie obsługi zapytań oraz pracę nad budowaniem lojalności klientów.

Efekty okazały się bardziej niż zadowalające – Isuzu Motor zwiększyło sprzedaż o 17%, konwersję sprzedażową o 31%, a współczynnik OR aż o 50% dzięki zastosowaniu zaproponowanych działań.

Pobierz pełną wersję Case Study i dowiedz się jakie działania zostały wdrożone, oraz jakie możliwości rozwoju stoją przed firmą.